تنهاترینم وقتی نیستی

تقدیم به مهربان همسرم سعید

تنهاترینم وقتی نیستی

تقدیم به مهربان همسرم سعید

حالم خوبه . . .

 
 
این روزها حالم خوبه
خدا را دوست دارم
خودم را دوست دارم
 تو را دوست دارم
ادمهای دو رو برم
ساعتها ودقیقه ها وثانیه ها
اسمون وخورشید وماهش
ابر وبارونش رو
دوست دارم
و میدونم این شیرین ترین حس دنیاست که من دارم تجربه میکنم . . . .
 
 
 
نظرات 3 + ارسال نظر
آلبوم مشاهیر ترک دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.mashahirazaritork.mihanblog.com

امیدوارم همیشه لبریز از حس دوست داشتن باشی

کسری دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 04:48 ب.ظ http://manoyou.blogsky.com

درود بر شما دوست عزیز ، از طرف من به سعید جان بگید که قدر این همسر عزیزش رو بدونه که البته یقینا هم همینطوره
امیدوارم این دوست عزیزمون دست تو دست سعید خانش همیشه تو مراحل زندگی موفق و پیروز باشند
پاینده باشید، پست زیبایی بود.

سعید سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

خدارا شاکرم از این موهبتی که به من داده و ارزوی توفیق هر چه بیشتر را خواهانم من باب استیجاب دعا و انتظارات عزیزانم از من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد