تنهاترینم وقتی نیستی

تقدیم به مهربان همسرم سعید

تنهاترینم وقتی نیستی

تقدیم به مهربان همسرم سعید

دلتنگتم تموم زندگیم

سلام قشنگ ترینم،سلام یگانه ی من 

امشب هم از پشت یک دنیا تنهایی و دلتنگی واست مینویسم،می خوام بدونی که تمام لحظه هایی که تو نیستی مثل یه ابر می شم که نه میتونه بباره و نه می تونه بره تا آفتاب بیاد  

گاهی وقتا مثل یه خاطره مثل یک رویا هستی فقط به یادتم دیگه یه جورایی دارم به نبودنت عادت میکنم مثه یک کسی که اصلا نبوده یا مثل یک اتفاق  

فکر می کنم به اندازه ی همه ی روزای باهم  بودن از هم دور شدیم و باهم غریبه ایم دیگه نمی شناسمت از این زندگی خسته شدم از این همه دوری و سختی از این همه دلتنگی و بی توجهی از این همه نگرانی خسته ام خیلی خسته  

سعید جونم خیلی دوستت دارم مثل همیشه اما خیلی دلم گرفته کاش درکم میکردی 

امیدوارم هرجا هستی تنت سالم و دلت خوش و رو لبت خنده باشه گل من