تنهاترینم وقتی نیستی

تقدیم به مهربان همسرم سعید

تنهاترینم وقتی نیستی

تقدیم به مهربان همسرم سعید

حالم خوبه . . .

 
 
این روزها حالم خوبه
خدا را دوست دارم
خودم را دوست دارم
 تو را دوست دارم
ادمهای دو رو برم
ساعتها ودقیقه ها وثانیه ها
اسمون وخورشید وماهش
ابر وبارونش رو
دوست دارم
و میدونم این شیرین ترین حس دنیاست که من دارم تجربه میکنم . . . .
 
 
 

برای تو زندگی میکنم

در حالی که لبانم بسته است و خاموشم برای تو مینویسم  / در حالی که اشکهایم را پنهان میکنم اما در دلم فروزان می ماند فانوس خواستن و عشق  برای تو . . . به خاطر تو . . ./ زندگی آورده است کتاب روزهای گذشته را و خاطرات بسیاری ما را احاطه کرده است / بی پرسش چه بسیار پاسخ یافتم / دیدیم که چه میخواستیم و چه به دست آوردیم / اما در دل فروزان می ماند فانوس خواستن و عشق برای تو . . . به خاطر تو . . . / چه بگویم که دنیا با من چه عدواتی کرد / نادان است آن کس که بگوید تو برای من غریبه ای / مردم چه بسیار ستم کردند بر ما عزیزم / اما در دلم فروزان می ماند فانوس خواستن و عشق برای تو . . . به خاطر تو . . .