تنهاترینم وقتی نیستی

تقدیم به مهربان همسرم سعید

تنهاترینم وقتی نیستی

تقدیم به مهربان همسرم سعید

خدایا دستانم را بگیر . . .

خدایا دستم بگیر، تا دستی بگیرم 


خداوندا با خود پیمانی می بندم، 


تا هرروز هر ساعت وهرثانیه را بالبی خندان ودلی پاک ویر از مهر آغاز 

 

 کنم، 


کوشش کنم که خشمگین نشوم واندوه بیهوده بر خود راه ندهم و 


به دیگران رشگ نبرم، 


در کارها میانه رو باشم وارزش تندرستی خویش رابدانم، 


همراهان را دوست بدارم وبادوستانم همراهی کنم، 

 
دشمنانم را ببخشم دل مردمان را بدست آورم. 


برنا ملایمات نیندیشم وبه داده های تو خشنود باشم، 


بیکار نمانم، 


ودر هر حال سپاسگذارت باشم 


خدایا دستم بگیر تا دستی بگیرم، 


خدایا بزرگی ام ده تا کوچکی کنم وخردمندی تا از خود بدر آیم ، 


وبر راه توافتم وبندگانت را 

 
خشنود سازم، 


خدایا دستم بگیر ومرا بر این پیمان استوار بدار که بزرگ و 


بزرگوار وبخشنده ای 


ای خالق توانا لحظه وآنی مرا به حال خود وا مگذار 


امین ای ارامش دهنده  

 

 

من و خدا . . .

گفتم خدایا از همه دلگیرم ، گفت حتی از مـن؟؟؟

گفتم خدایا دلم را ربودند ، گفت پیــش از مـن؟؟؟

گفتم خدایا چقـــدر دوری ، گفت تــــو یا مــن؟؟؟

گفتم خدایا تنـــهـاتــرینم ، گفت پــــــس مــــن؟؟؟

گفتم خدایا کمک خواستم ، گفت غیــر از مـن؟؟؟

گفتم خدایا دوستت دارم ، گفت بیــش از مــن؟؟؟

گفتم خدایا اینقدر نگو من ، گفت من توام تو من...