تنهاترینم وقتی نیستی

تقدیم به مهربان همسرم سعید

تنهاترینم وقتی نیستی

تقدیم به مهربان همسرم سعید

چقدر خوبه تو هستی

چقدر خوبه تو هستی،تو مونس منی و اگه نبودی به من خیلی خیلی سخت میگذشت

چقدر خوبه که تو هستی و من از حضورت سیراب می شم

چقدر خوبه که تو هستی و من مستم از بودنت

چقدر خوبه که تو هستی و رفتنت برگشت داشت، اونم چقدربا شکوه

چقدر خوبه که تو هستی و می تونم با صدای بلند آواز بخونم که همه چی آرومه

چقدر خوبه که تو هستی و من شاکرم که کنار همیم و همدیگرو دوست داریم

چقدر خوبه که تو هستی، چقدر خوبه تو رو دارم

چقدر خوبه که تو هستی و از چشمات میتونم شعر بردارم

چقدر خوبه که تو هستی و دلواپسم که میشی همۀ دلواپسیم میره

چقدر خوبه که تو هستی و با وجود این همه تلخ و شیرین های بینمون هنوز هم وقتی اسمت میاد تنم می لرزه و یه حس خاص همه لحظه هام رو پر می کنه

چقدر خوبه که تو هستی و من شوری دارم برای نوشتن و انگیزه ای برای بودن

چقدر خوبه که تو هستی و می شه به شونه هات بی بهونه تکیه کرد

چقدر خوبه که تو هستی و من همیشه منتظرتم

چقدر خوبه که تو هستی و وقتی صدام می کنی با شدت تمام هر چی واژه و حس قشنگ که به ذهنم میاد تقدیم لمس حضورت می کنم

چقدر خوبه که تو هستی و برگشتی، برگشتی و من حس کردم حضورم انقدر ارزش داره که باشی و نگاهت همیشه سایه سار زندگیم باشه

چقدر خوبه که تو هستی و با بودنت می تونم گل امید رو توی دلم زنده نگه دارم

چقدر خوبه که هستی و من می تونم با صدای بلند فریاد بزنم: ممنونم از بودنت که بودنم بهش بنده

مراقب داشته هامون باشیم